博客年龄:18年3个月
访问:?
文章:179篇

个人描述

博主资料姓名:兹兹 (Aimee yao)职业:制造业年龄:29星座:天蝎座位置:中国.常州个性:乐观、开朗、捎带一丢丢死心眼

世上的每一位女子

2006-11-11 17:41 阅读(?)评论(0)

昨晚看的片子<撕裂人>,是比较精彩的恐怖片,但是插曲很温馨.

11月11日~~节日快乐!

结婚不是特异功能,没什么了不起的~~~所以,姐妹们享受单身吧~

Every woman in the world 
(世上的每一位女子) 
Every night seems dinner and wine
每个夜晚,似乎只是晚餐和酒
Saturday days 
周末的日子里
I was never in love, never had the time 
我从未恋爱,从来没有机会
In my hustle and hurried world 
在我那豪赌与匆忙的世界里
Laughing my self to sleep, waking up lonely 
总是自我解嘲的入睡和寂寞的清醒
I needed someone to hold me, oh 
我需要有人拥抱着我
It's such a crazy home town 
那是个令人疯狂的故乡
It can drag you down 
它会将你拖垮
Till you run out of dreams 
直到你不再有梦想
So you party all night to the music and lights 
于是你终宵狂欢、歌台舞榭
But you don't what happiness means 
但你并不明白快乐的意义
I was dancing in the dark with strangers 
我在黑暗中与陌生人共舞
No love around me
身边没有爱
When suddenly you found me 
当妳突然发现了我
Girl, you're every woman in the world to me 
女孩,妳代表了世上的每一位女子
You're my fantasy, you're my reality
妳是我的幻想,也是我的现实
Girl, you're every woman in the world to me
女孩,妳代表了世上的每一位女子
You're everything I need, you're everything to me 
妳是我需要的一切,妳就是一切
Oh girl 
噢!女孩
Everything good, everything fine 
美好而善良的事物
That's what you are

那就是妳

So put your hand in mine and together we'll climb 
所以,让我握住妳的手,我俩一起攀上
As high as the highest star
最高的那一颗星
I'm living the life time in every minute 
每一分钟都是在享受人生
That we're together 
当我俩在一起的时候
And I'm staying right here forever 
我会永远在此


  最后修改于 2006-11-11 17:46    阅读(?)评论(0)
上一篇: <巴黎恋人> 下一篇:继续战斗!
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明